دخترونه6(عکس فانتزی)

دخترک ....

دخترونه6(عکس فانتزی)

 


نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت19:39---4 شهريور 1392



چشمهایت را ببند ،

در دلت با خدا سخن بگو ،

به همان زبان ساده ی خودت سخن بگو ؛

هرچه میخواهی بگو ، او میشنود ...

شاید بخواهی تورا ببخشد ،

یا آرزویی داری ،

شاید دعایی برای یک عزیز و یا شکرش ،

بگو میشنود . . .

این لحظه ی زیبا را برای خودت تکرار کن ؛

پرواز دلت را حس خواهی کرد ...


ممنون امدی خوشحال شدم ابجی خوبم بازم بیا ممنونم

قالب وبلاگم را هم به زودی عوض میکنم ابجی


خسرو
ساعت12:45---2 شهريور 1392
خداوندا....

به دل نگیر اگر گاهی

زبانم از شکرت باز می ایستد !!...

تقصیری ندارد...

قاصر است

کم می آورد در برابر بزرگی ات...

لکنت می گیرند واژه هایم در برابرت

در دلم اما همیشه

ذکر خیرت جاریست !!....




خسرو
ساعت12:42---2 شهريور 1392
سلام ابجی چرا دیگه به وبلاگ ماسر نمی زنی
پاسخ: وبلاگت نمیاد تا سر بزنم


alireza
ساعت16:49---23 مرداد 1392
دوستم تاآخرین لحظه ایی که داری میتازونی به تنهایی



خدا داره از اون بالا نگات میکنه هواست باشه که افسار دلت دست کیه ... !!!!





♥♥♥♥♥ آینــــاز& صـــادق ♥♥♥♥♥
ساعت21:05---17 مرداد 1392
سلام . نادیا خانوم من لینکت کردم
منو به عنوان
♥S♥جزیره عشق♥A♥
لینک کنید
مرسی ! من تازه لینکت کردم
منتظرم


simin
ساعت21:41---16 مرداد 1392

slm slm


playful girl
ساعت23:55---12 مرداد 1392
برایم نوشته بود:
گاهی اوقات دستهایم به آرزو هایم نمی رسند
شاید چون آرزو هایم بلندند...
ولی درخت سر سبز و شاداب صبرم میگوید:
امیدی هست,چون خدایی هست..
آری,و چه زیبا نوشته بود...
همواره با خود تکرار میکنم,
امیدی هست,چون خدایی هست...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:57 ] [ nadia ] [ ]